البيت بيتك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البيت بيتك

يقوم بتقديم احدث البرامج يوميا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

وبعدين؟؟؟

ماذا ترى فى الزمالك هذا الموسم؟
1-هيبهط درجه تانيه
وبعدين؟؟؟ Vote_rcap250%وبعدين؟؟؟ Vote_lcap2
 50% [ 1 ]
2-احتمال يخش المربع الذهبى وممكن ياخد التالت
وبعدين؟؟؟ Vote_rcap250%وبعدين؟؟؟ Vote_lcap2
 50% [ 1 ]
3-هناخد مركز متوسط فى الجدول
وبعدين؟؟؟ Vote_rcap20%وبعدين؟؟؟ Vote_lcap2
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 2

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

وبعدين؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: وبعدين؟؟؟   وبعدين؟؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 11, 2009 6:53 pm

وبعدين اخرتها ايه معاكوا هتنزلوا بلنادى درجه تانيه ولا ايه مهو ده اللى انتوا عايزينه ده اخره الصراعات من ساعه مادخل النادى مرتضى بيه منصور وممدوح عباس والمندوه بيه اللى ملا الفضائيات فى الانتخابات وقال هعمل وهسوى وكانه دلوقتى لايسمع لايرى لا يتكلم ممدوح بيه اللى قال انان هدعم النادى من بره وجوه واتعامل مع اللعيبه باسلوب الفلوس الكتير عشان طبعا مفيش حد فى مستواه المالى ربنا يزيده بس لما جمال حمزه يجى يقول انا عايز 3 مليون وهو لسه معملش حاجه دى تبقى مصيبه انت المفروض تخجل وانت بتقول كده وانت عارف ظروف النادى وايمن بيه اللى قال هنعمل وهنسوى قبل مايجى وساب الفريق وهو امس الحاجه لمركزه الان جعلنا نعتمد على من لا يصلح للعب اصلا وهانى سعيد بعد الغلطات المتكرره دى طيب عايز ايه ياعم هانى عايز تمشى يا رب تمشى لو انت هتخسنا كده كل ماتش اجوجو مبيجيش المران بتاخر مش عارف ايه ليه طيب كده عشان هو مش لاقي حد يشكمه مهو لو كانت فيه اداره صح كانت اللعيبه دى حصدت البطولات كلها احمد غانم سلطان انا مزهول لحد دلوقتى ده جايبينه ليه نفسلى اشوفله عرضيه او شوته او تغطيه صحيحه كل تغطيه ليه بفاول ودى كاستل اللى لعب بطريقه 3/4/3 ده ينفع واحنا فى الموقف ده نجرب مش هنحكم عليك دلوقتى ناتى للكوماندوس مرتضى منصور من ساعه مادخل النادى والدنيا خربت ده راجل ملوش كبير يشتم فى حد هل يجوز لرئيس الزمالك ان يكون كذلك وبعدين بيخاطب حسن صقر بيقوله اعمل الانتخابات بدرى بعد ايه بعد ماخربتها وقعدت على تلها والبنك الدولى ممدوح عباس اللى رفع كل مرتبات العاملين واللعيبه ليه عشان هو يفضل رئيس للنادى انا اقول انه يعشق الزمالك نعم ولكن لماذا لا تعشقه وانت خارج النادى كل هذا وتسالون لماذا ينهار الزمالك
فى النهايه ارجو كتابه مقتراحاتكم لعوده الزمالك وجمع التوقيعات لاارسالها للاداره للزمالك بعد اذن اداره المنتدى الزمالك وارجو تثبيت الموضوع لمواصله كتابه الاعضا للاقتراحات
اود ان اقول كلمه فى النهايه للعيبه وللاعلام والاداره
"سنظل اوفياء"
https://elshabab.roo7.biz

وبعدين؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1